2008年8月9日 星期六

舊文一篇

整理東西,翻出兩本以前在台灣「僑大」念書時的校刊,內裡各有一篇我曾經寫下的舊文,十多年前的文章,現在重讀雖然感慨,但仍慶幸我年少時候留有這些東西給我回憶。

按圖放大


那時候我們班上有七人投稿,效法古時全真七子,所以各以「小X子」為筆名。在此還要再一次多謝我的老同學雪萊幫我畫插圖。

3 則留言:

千女 提到...

0個時你得十幾歲咋喎,做乜寫埋d失戀呀,觸景傷情之類既野呀?

仲有,小X子呢類名唔係通常用係d太監度架咩(清朝)?嘻嘻~~

匿名 提到...

整鬼你!咩全真七子啊???
明明就系竹林七賢~~~

Kim Wong 提到...

係係,sorry