2009年1月5日 星期一

貝澳 - 1日1夜遊

假如不把東涌市中心、機場和迪士尼計算在內,我已十二年沒有踏足大嶼山了,當年在梅窩附近露營至今仍印象深刻。今次朋友想攪一個兩日一夜貝澳燒烤宿營團,我當然第一時間響應。

不過今次時間的安排不是太好,星期六我需工作至晚上九點才能下班,而朋友們已於傍晚六時左右進駐貝澳了。所以下班後我只好一個人入貝澳,感覺像是一場歷險,因為之前沒去過貝澳,只靠一張簡陋地圖,但我很享受這種歷險感覺,享受那一種「踏上未知的旅途,但終點有人為我等候」的感覺。


簡陋地圖













3 則留言:

千女 提到...

咁係咪有過夜呀?
係咪租d村屋?幾錢一晚?
如果係海邊d水上屋就正~~~

Kim Wong 提到...

係村屋連天台,有過夜,一千幾百,我們五個人平均每人三百左右,聖誕期間貴一點。果度無水上屋,不過附近有沙灘

千女 提到...

呀,唔好意思,原來係貝澳,昨日誤以為係大澳~~
Sorry!